Niisiis on tegemist eksperimentaalse lennukidisainiga, kus 14 elektrimootorit on ühendatud sama paljude pisikeste propelleritega. NASA testibki oma lennukikontseptsiooni X-57 ehk "Maxwell", et tõestada: elektrilennuk võib olla vaiksem, efektiivsem ja mõistagi keskkonnasõbralikum.

Kas selliste ideedega ka sama raskeid asju vedada jaksab kui tavaliste lennukitega seni, vajab küll tõsisemat tõestust.

Tänu Solar Impulse 2 lennuki ümbermaailmalennule on päikese- ehk elektrilennukid hetkel ka suure tähelepanu all. Kuid tegemist on juba pikaajaliste püüdlustega leida tõhusat, hääletumat ja vähem kulukat võimalust õhus edasi lennata, kui praegu reaktiivkütust vajavate hiigellennukitega.

X-57 lennuk kasutab lendamiseks vaid laaditud akude jõul töötavaid propellermootoreid, mis peaks võimaldama viis korda väiksema energiakuluga saavutada õhus kiirust 78 m/s ehk 281 km/h. Ja kuigi lennuki pisikesed propellerid käivadki kogu aeg ringi, peaks nad tegema siiski tohutult vähem müra kui praegused suurte propellerite või lausa reaktiivmootorite jõul edasi liikuvad lennukid.