Sportsedaan Lexus GS 200t, eristumise meistriklass
Ütled “Lexus“, mõtled „hübriid“. Ka mina mõtlesin just nii, minnes GS sportsedaaniga esmatutvust tegema. Tosina aasta jooksul on Lexus tõmmanud hübriidtehnoloogiaga asfaldile nii tugeva joone, et konkurentidel tuleb reel püsimiseks kõvasti vaeva näha. Pole siis ime, et esimesena just selline seos tekib.
- Lexus GS 200t sobib eristuda soovivale inimesele
- Sobib esindussõidukiks ja adrekageneraatoriks rajaringidel
- Tarneaeg: 4 kuud tellimisest. Laoauto kolme nädalaga
- Hind alates 48 530 €
Ka kliendid lähevad Lexuse mudelite puhul enamasti lihtsama vastupanu teed: valitakse hoobilt keskkonna- ja kõrvasäästlikum variant, sest hinnavahe pole kuigi suur – sama raha eest saab ju kaks mootorit! Puhas inimlik ahnus, kas pole? Astusime seekord asfaldijoonest üle, ja saime kahe mootori ahnusest võitu. Proovisõiduautoks on hübriidi asemel sportlik Lexus GS 200t.
ESIMENE PILK Proovisõiduautot seirates üllatusin tõsiasjast, et pakkumisel on hoopis neljasilindriline turbomootoriga GS 200t. Turbo? Oot-oot, midagi siin ei klapi. Varem on võimekamad Lexuse mudelid olnud varustatud ikka 6 või 8-silindriliste mootoritega, nüüd siis äkki… neli?
Igal juhul, ei maksa unustada, et Lexus on läbi aegade tootnud jõudumööda sportautosid. Neil on sportkupee RC ja superauto LFA (muuseas, seda toodeti GS-iga samas tehases). Minu kogemustepagasis on päev RC F-iga. Sellele mõtlen rõõmuga tagasi siiani, kiites uskumatuna tundunud sportlikku juhitavust ja täiesti ebasportlikku sõidumugavust.
Niisiis, Lexus GS 200t. Keskklassi luksuslik sportsedaan. Nii väliselt kui sisemiselt silmapaistev disain. Eristub hübriidsetest GS-idest nii jõuallika kui käigukasti poolest. Jõuallikaks arvestatav neljasilindriline turbomootor, mis oma 180 kilovatiga konkureerib teiste premium-klassi mudelite kõrgemas liigas.
Järelikult peaks see auto pakkuma mõnevõrra enam sõidurõõmu?