Paikneb see jaam Wuppertalis, Põhja-Rein-Vestfaali liidumaal Saksamaal, avatud on sealne jaam juba aastal 1849. Praegust otstarvet hiigelsuure kaubajaamana täidab jaam 1910. aastast alates, Hagen-Vorhalle nime kannab aga alles 1950. aastatest.

Täna on jaamas kokku 11 sissesõiduteed, kaks kõrgendatud ümberlaadimisteed ja kokku 40 haruteed, kuni 920 meetri pikkused, mis võimaldavad ronge koost lahti võtta, tühjaks laadida ja uuesti kokku komplekteerida. Kogu see töö on täielikult automatiseeritud, inimene peab sekkuma vaid siis, kui kuskil ilmneb rike. Jaam läbis suure moderniseerimise aastail 2004-2006.

2008-2009 üleilmne finantskriis tähendas küll kaubaveo 25-protsendilist vähenemist ja seetõttu tuli osa kaubajaamast mõneks ajaks üldse sulgeda.

Jaamas oli varem ka kaks perrooni reisijatele, kuid nüüd on seal reisirongidele vaid üks perroon, kahe rööpmepaariga.

200 rööpmepaari

Kui me aga otsime rekordiomanikke selliste kaubajaamade seas, siis ilmneb, et North Platte'is, Nebraskas paikneb Bailey depoo, Denveri ja Omaha vahel, kus on kokku 200 erinevat haruteed (kokku 507 km), 985 lülitit ja 766 pöörmekohta, 17 sissesõidu- ja 16 väljasõidurada. Seal töötab küll 2600 inimest.