Et mõte oli õige, tõestavad nimetatud kolme aastaga müüdud 580 tuhat väikest lõvimärgiga krossoverit. Kuid mudelivärskendus peaks asja veelgi parandama, eks, küsib WHATCAR?

Välimuses muutusi õigupoolest kuigi palju ei ole, kuid ometi mõjub "uus" 2008 "vanast" küpsema ja elegantsema.

Nähtavasti on põhjuseks uus püstribidega radiaatorivõre, mis asendab eelmise, üsna ilmetu horisontaalribidega "grilli". Ka on lõvi mootorikattelt taas radiaatorivõrele kolinud. Väiksemaid muudatusi leiab tähelepanelik vaatleja veel laternate juurest.

Uued värvid - 308 GTi-lt juba tuttav Ultimate Red ning Emerald Crystal - sobivad autole hästi, kuigi viimasest oleksin oodanud veidi eredamat rohelist tooni.

Sõitjateruumis leiame Peugeot' viimastel mudelitel üldlevinud väikese rooliratta ning kõrgele asetatud näidikuploki, mida juht näeb üle rooli.

Mulle juhikoha selline ülesehitus meeldib, kuivõrd istun üsna püstiselt, mitte lamaskledes, ja seetõttu jääb "tavalistes" autodes näidikuploki ülaosa rooliratta varju.

Miks kogu värgile i-Cockpit nimeks on pandud, mina ei tea - ehk märgati i-tähega algavate toodete ebanormaalselt suurt müügiedu?

Esiistmed on väga mugavad ja krossoveri jaoks ka piisava külgtoega. Tagaistmel on ruumi märksa napimalt -- kuid eks ole auto ka kõigest 416 cm pikkune. Pearuumi vähendab lisavarustusse kuuluv panoraam-klaaskatus.

Pakiruumi 350-liitrist mahtu annab tagaistmete seljatugede lihtsa allaklappimisega kasvatada 1194 liitrini.

Jõuallikate osas uudiseid ei ole, ottomootoreid esindab ikka kolmesilindriline 1,2-liitrine 82-, 110- ja 130-hobujõulistes versioonides ning diisleid 1,6-liitrine neljasilindriline 99 või 120 hobujõuga.

Nõrgemad mootorid varustatakse viie-, võimsamad kuuekäigulise käsikäigukastiga, kuid saadaval on ka kuuekäiguline klassikaline automaatkäigukast.