Mõelda vaid, paari suurtegija poolt ära jaotatud maailmas kerkib esile väike firma ja toob turule midagi täiesti värsket: suht odava telefoni, mille välimus ja eriti võimekus ei jää kaugele tippmudelite omadest.

Kusjuures nad ei müü kaupa tavalisel moel, vaid ainult oma saidi kaudu ja kutsega. Viimase saamiseks on aga kindlad reeglid – passi peale ning võid tellimuste võtmise ajale peale sattuda.

Paraku on aeg edasi liikunud ja OnePlus ei paista enam silma. Nende teine mudel (nimega 2) on küll mulluse aasta parimate nutitelefonide hulgas, kui mitmeid pingeridasid uskuda, aga uudsus on kadunud.

Ja oleme ausad, Hiinas on ilmselt veel kümneid, kui mitte sadu, firmasid, mis suudavad korraliku, kena ja hea hinnaga telefoni kokku panna ning müügile tuua.

Ajad, seega, muutuvad, ja OnePlus peab muutuma koos nendega. Firma esitleb 15. juunil Hiinas oma järgmist nutitelefoni 3 (järjekorras tegelikult juba neljas, sellele eelnevad One, 2 ja X), millega kaasneb mitu taktikalist muutust.

Esiteks alanesid seniste mudelite hinnad, seda kuulutab rõõmsalt ainuüksi saidi oneplus.net avaleht. Teiseks saab neid hakata ostma ka väljaspool tootja saiti, täpsemalt e-kaubamajast Amazon. Paistab, et esialgu ainult selle Ühendkuningriigi harust .co.uk, peagi ka põhipoest Amazon.com.

Kolmandaks see kõige tähtsam: OnePlusi telefonid alates uuest mudelist 3 on müügil kohe ilma kutseta. Nii pole varem olnud.

Seadme välimus ja peamised näitajad on hetkel siiski teadmata. Senised kõlakad kirjeldavad näitajaid üldiselt mitte just võimsatena, seega ootame parem ametlikku infot.

Kindel on ainult OnePlusi kaasasutaja Carl Pei lubadus värsket disaini pakkuda. One ja 2 olid välimuselt üsna sarnased.

Väikese reklaamitrikina, et meil oleks, millest kirjutada, on OnePlus 3 pärast esitlust esimesed kahe ja poole tunni jooksul saadaval ainult virtuaalreaalsuskeskkonnas, kus tutvustus toimub. Seejärel aga ikka saidil oneplus.net.