Igatahes kolihunnikuks ei tasu seda kutsuda, aga sellelt lennuväljalt pole ka kunagi tsiviillennuliiklust lähtunud. See lennuväli juba rajati teistsugust otstarvet silmas pidades.

See lennuväli on kohaks, kuhu viiakse lennukid, mis on käigust maha võetud, kas siis ajutiselt või lõplikult, neid hooldatakse seal, kuid tegemist pole ka otseselt lennukite lammutuskojaga. Teruelis näeb ka üsna uusi lennukeid seismas, oodates pankrotti läinud lennufirmade varajagamisi või siis seda, et oma lende koomale tõmmanud lennufirmad jälle tegevust laiendada julgevad.

Näiteks on Terueli toimetatud ka raskustesse sattunud Vene lennufirmade Transaero ja UTAir õhulaevad. Lennuvälja laiendamise järel annaks sinna aga ladustada kokku 200 lennukit, kas siis paremaid päevi, või lammutusele saatmist ootama.

Prantsusmaal Tarbesis olev lennukite hoiudroom on juba selgelt täis ja sinna enam vanu lennukeid ladustada ei anna. Nii Terueli kui ka Tarbesi lennuvälju haldab sama firma Tarmac Aerosave.

Mõni lennuk lõpetabki oma lennud Tarbesis. https://www.tarmacaerosave.aero

Mojave kõrbes paikneb lausa lennu- ja kosmodroomiga ühendatav lennukite hoiuala.

Mõistagi on nendele kolmele lennuväljale lisaks veel paljudes riikides mitmesuguseid lennukite surnuaedu ja lammutuskodasid.