Termin
Petrosexual on termin mis ingliskeelses maailmas tähistab isikut, kes tunneb kirge autode järele.
  • Alates 2015. aastast ametlikult müügil 140 riigis üle maailma
  • Tõeline menuk naiste seas, sobib suurepäraselt igale petroseksuaalile
  • Eestis saadaval kahes kerevariandis ja kahe jõuallikaga
  • Hind alates 38 300 eurost, selle eest 2.3 l EcoBoost 314 hj ja manuaalkast

Rohkem autot vähema raha eest on läbi aegade olnud üks Mustangi suurimaid müügiargumente. Esimest korda on Ford Mustang ametlikult saadaval ka Ameerika Ühendriikidest väljaspool, ühtekokku 140-s riigis.

Legendaarne poniauto on ka uusimas, kuuenda põlvkonna kuues oma stiililt nii äratuntav ja eristatav, et autoga parklas seistes alustas üks möödakäija vestlust ning oli üllatunud, kui ma seda Fordiks kutsusin – tema peas oli see alati olnud Mustang ning ei midagi muud. Ilmselgelt on Mustang tänini peapööraja ning osalt on selles süüdi agressiivne välimus, osalt aga (ma kahtlustan, et suuremalt) nauditav heliriba, mis tahes-tahtmata su kohalolule tähelepanu tõmbab.
Testauto tehnilised andmed
  • Mudel Fastback 5.0 V8
  • Pikkus 4784
  • Laius peeglitega 2080
  • Kõrgus 1994
  • Pöördediameeter m 12.2
  • Bensiinipaagi maht l 61
  • Jõuallikas 5.0 V8
  • Käigukast Automaat
  • CO2 heide 1km/g 281
  • Kütusekulu linnas 18.6
  • Maanteel 8.2
  • Keskmine kokku 12.0
  • Testisõidu keskmine 14.8

MINU LUGU Kiired ja vihased autod on mind paelunud niikaua, kui ennast mäletan. Load tegin niipea, kui vanus lubas; igapäevaselt – juhul, kui Eestis olen – on mu tööautoks WRX STI. Juba mitmendat aastat olen aidanud korraldada lähivaateid testautodele, mis meie õuele on veerenud – olgu siis kaamera taga, roolis või produtsendina.

Igapäevaelus olengi filmiprodutsent ja parasjagu omandan rahvusvahelist magistrikraadi. Sellest ametist huvitavamaks ja adrenaliiniküllasemaks pean vaid autosportlase karjääri. Autoajakirjanik on kohe nende kahe järel ning et elu on liiga pikk ühe armastuse jaoks, siis küllap jõuan tegeleda kõige nimetatu ja veel palju muuga.

Minu vaieldamatuteks lemmikuteks on Jaapani ja USA klassikud; Mustang on üks nendest autodest, mille proovimine oli mu bucket listis kõrgel kohal. Nüüdseks on kuues põlvkond sõidetud ja linnuke tehtud, aga sellega piirduda ma ei kavatse.