Carl XVI Gustaf on küll tuntud uhkete ja kiirete autode sõber, kelle kasutada võib erinevatel puhkudel olla palju rohkem autosid, kui praegu kuninglikku garaaži mahub.

2010. aasta kuninglike pulmade aegu oli Rootsis monarhi istumise all Volvo S80, mis aga pandi kaks aastat hiljem oksjonile ja müüdi maha. Daimler DS420 on olnud hiljemgi nähtav kuningat vedava limusiinina.

Lossi hobusetallides, kus ka kuninga autosid hooldatakse, olevat kokku umbes 20 autot, ja vanemaid aastakäike on tõesti läbi aegade välja vahetatud. Esitletakse eriti 1950. aasta Daimleri limusiini ja 1969. aasta Cadillac Fleetwoodi kui garaaži uhkusi. Ja lisaks autodele hoitakse seal heas korras ka hobusekaarikuid. Esimene auto, millega kunagi üldse Rootsi kuningas (nähtavasti siis Oscar II) sõitis, oli juba 1899. aastal soetatud Daimler.

Kas 1974. aastal turule toodud rahvaauto Volvo 240 seal hoitud autode hulka on kuulunud, pole päris selge, kuigi on üsna tõenäoline. Riigipea juba on Volvo ja Saabi jaoks olnud kogu Rootsi autotööstuse tähtsaim esindaja. Kuid iga automüüja väiteid, et auto on olnud kuninga oma, ei saa ka puhta kullana võtta.

Igatahes on kroonikakaadrites tähtsal kohal, kuidas Volvo kunagi sügavatel kuuekümnendatel kroonprintsile Volvo P1800 võtmed üle andis. Kui netifoorumeid uskuda, siis see auto on tänaseks maha müüdud. 1973. aastal sõidutas värske kuningas aga oma tulevast abikaasat hoopis Porsche 911-ga ja see auto on tänaseni tema omanduses.

2008. aastal kiikasid ajakirjanikud ka kuninga isiklikku garaaži ja leidsid sealt kümme autot:

Need kõik olid registreeritud isiklikult kuninga nimele. Mullu pandi küll Ferrari 456 müüki, aga ilmneb, et selle asemele hankis kuningas kohe uue Ferrari, Ferrari 599 GTB.

Mullu pandi müüki ka Mercedes 280 S, aastast 1973, mille omanikuks selle algusest peale on olnud Hofstallet ehk siis kuningalossi hobusetall, kus ka kõiki tema autosid hoitakse. Ostis kuningas aga uue Volvo XC90.

Endavanuse PV 60 roolis nähti kuningat kaks aastat tagasi Ölandil peetud Rootsi Kuninga Ralli rajal.

2005. aastal tegi kuningas Norrkõpingi lähistel avarii BMW M3 CSL roolis. Ta sõitis tagant sisse äkitselt pidurdanud eelmisele autole, aga tegemist oli nähtavasti pigem plekimõlkimisega. Aasta varem oli ta aga ületanud kiirust Rootsis Porsche Carreraga. 2000. aastal oli teda aga nähtud Ferrariga Taanis kiirust ületamas, kuid siis ta ei jäänud ametlikult vahele.

2014. aastal sattus ta uuesti avariisse, seekord Mercedese tagaistmel istudes.

Kuninglikke avariisid ei saa küll kergelt võtta, esiteks on riigijuhi tervis ohus, aga näiteks Huddinges asub ka koht nimega Kungens Kurva (kuninga kurv), saanud nime selle järgi, et Carl XVI Gustafi vanaisa Gustav V lendas selles kohas 1946. aastal autoga kraavi. Kuningas viga ei saanud, aga legend oli sündinud.