• Võrgutav välimus ja kvaliteetne kabiin
• Kaks ergonoomikaapsu
• Hind on pilvedest alla langenud

Välimuse üle kuigivõrd nuriseda ei saa. Kupee on definitsiooni kohaselt kena ning tagaveoline kupee eriti. Lexuse korporatiivne radiaatorivõre on maitse üle toimuvate kakluste teema ja ma sellel pikemalt ei peatu. Auto siluett on igatahes ideaalilähedane. Vaatajale meenub kontsernikaaslane GT-86, varasemast ajast aga näiteks Datsun 240Z või isegi Ferrari 365 GTB4 -- mis sest, et 200t ambitsioonid nii kõrgele ei küündi. Ahjah, kui RC-d ostma lähete, tellige punane värv. F Sport-pakett teeb auto küll "ägedamaks", kuid ei ole minu arvates hädavajalik, eriti arvestades, et see kergitab auto hinda enam kui 10% võrra.

Auto sisemus on Lexuse vääriline, proovisõiduauto musta-kollase kombinatsioon meeldis mulle päris hästi. F-Sport tähendab muudatusi ka interjööris ning neist olgu kõigepealt ära mainitud esiistmed. Need on mugavad ja samas hoiavad istujat hästi paigal. Võimalik, et standardistmetel on tasakaal pisut enam mugavuse poole kallutatud, kuid igal juhul ujub paaritunnise sõidu järel istuja mälusopist välja termin "suurturismiauto". Ehk GT, kuigi viimase lühendi tähendust on viimase neljakümne aasta jooksul enam-vähem kõik kompakt-luukpärade tootjad edukalt devalveerinud. Algselt tähendas GT aga autot, millega sai mugavalt, kiiresti ja stiilselt pikki vahemaid läbida. Ja proovisõidu tuhatkond kilomeetrit panid mind uskuma, et RC selliseks sõidukiks sobiks.

Muidugi ainult ühele või kahele reisijale. Tagaiste on küll kasutatav, kuid ebamugav. Kuid see ongi nii mõeldud. Võimalik, et puuduv käetugi annab vihje "teil pole sinna niikuinii asja".
Loe edasi siit

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena