• Sobib kuni kahe lapsega perele põhimõtteliselt kõigeks, mis elus ette tulla võib
  • Pidev nelikvedu, kõrge kliirens ja boksermootorid
  • Auto kätte jaanipäevaks

Foresteride mootorid on olnud 2- või 2,5-liitrised, mistõttu paljud omanikud hüüavad oma kandilist kaheliitrist hellitavalt ka mahlapakiks. Siiski on erinevates riikides müüdud küllalt palju erinevaid versioone Foresterist, sealhulgas nii turboga kui ilma.

Lisaks vaadati 2004. aastal Jaapanis, et midagi on ikka puudu, ja tehti 240-kilovatine Subaru Forester STI. Soe soovitus – ärge sellega linnamaasturi pähe jõudu katsuge. Jaapanlaste tootearenduse loogika on kõrvaltvaatajale midagi parimas mõttes väga imeliselt huvitavat.

2013. aasta alguses sai neljas põlvkond endale suurima muutusena CVT-käigukasti. Nimetatud neljas põlvkond läbis 2016. aastal uuenduskuuri ja selle tulemusi saimegi proovida.

MINU LUGU Mu Subaru-alane ekspertiis on siiani jäänud rohkem Imprezade ja XV suunda, Foresteriga olen kokku puutunud kõrvalistme tasemel, kuid laiend XT ei ole mulle võõras. Üks selline oli mõnda aega veerandmiilil kõige kiirem Subaru.

DISAIN Uuenenud Foresteri juures märkab teravam silm nii uue välimusega velgi kui BI-LED tuledega esiosa. Sisemuses on kasutatud kvaliteetsemaid ja parema väljanägemisega materjale. Kasutajakogemuse disaini poole pealt on lisandunud tagaistmete soojendused, mis nahkistmetega autodes peaks Eesti talves tegelikult oluliselt levinumad olema. Subaru Forester pole siiski mingi disainiime, vaid eeskätt funktsionaalsusele ja sooritusele orienteeritud praktiline masin. Glamuuri ja randiga valuvelgi pole mõtet siit otsida.