Seat ristteel: maastikule või linna tagasi? Leon X-Perience võtab mõlemad
Seat Leon X-Perience sobib oma elu alustavatele sportlikele noortele esimeseks päris oma sõidukiks. Temas on elurõõm kombineeritud saksa masstoodanguga. Autos sees ei maksa oodata edevat glamuuri. Kaheliitrine turbodiisel on ühtaegu hispaanlaslikult elavaloomuline, tuntavalt lärmakas, aga ka huvitavalt kokkuhoidlik. Kes vajab väiksemat, kerget, kuid siiski multifunktsionaalset sõiduriista, kaege perra.
- Sobib oma elu alustavatele sportlikele noortele esimeseks päris oma sõidukiks
- Nii bensiini kui diiselmootorid, manuaal- ja DSG automaatkäigukastiga
- Seat Leon X- Perience hind soodusega 21 900 kuni 25 900 eurot
AJALUGU
Volkswageni ja Seati tutvus sai alguse 80-ndatel, mil saksa efektiivsus kohtus odavate hispaania tootmisvõimalustega ja VW ostis Seati aktsiapaki endale. Seati iseloomustavad pigem väiksemas mõõdus autod, näiteks Mii, Ibiza, Toledo, Leon. Alhambra on erand, kuid tegemist ei ole ka Seati enda mudeliga, vaid ümberdisainitud VW Sharaniga.
Seatil on kombeks õnnestunud mudeleid modifitseerida. Näiteks on tavamudeli põhjale loodud suhteliselt taskukohased Leon ja Ibiza Cupra sportmudelid. Ühesõnaga, VW grupis püüab Seat pigem uljast ja nooruslikku autohuvilist, kes hindab pisut erilisemat auto välisilmet.
Miskipärast ei ole Seatil läinud äriliselt hästi; viimasel seitsmel aastal on ettevõtte olnud kasumi mõttes VW grupi punane latern. Võibolla on põhjus selles, et Seat on ajanud „oma asja“- pole kaasa jooksnud autotootjate tänase peavooluga, valmistada igas mõõdus ja igale maitsele maasturilaadseid tooteid. Senini. Kuid kiusatus on. Enne Leon X-Perience oli nelikveoline Altea XL, sügisel tuleb Eestis müüki esimene “päris” krossover Ateca.
Loe edasi siit