Mõlemad autod suudavad nullist sajani kiirendada 4,7 sekundiga ja nende tippkiirus on piiratud 250 km/h-ni. Jõuallikaks on spetsiaalselt järele aidatud versioon Volvo auhinnatud neljasilindrilisest Drive-E mootorist.

Polestar võttis algsed V60 ja S60 ja lisas suurema turbo, kompressori, uued kepsud, uued nukkvõllid, suurema sisselaske ja võimekama kütusepumba, et mootorit täiustada. Neljasilindriline, kaheliitrine Drive-E mootor, mis kahekordse ülelaadimisega arendab nii S60 kui V60 Polestaril 367 hobujõudu ja 470 Nm väänet. Seda täiendab BorgWarneri nelikveosüsteem ja uus Polestarile seadistatud kaheksakäiguline Geartronicu automaatkäigukast.

Lisaks uutele sooritusele orienteeritud osadele on Polestar auto kaalu tuntavalt vähendanud. Polestari S60 ja V60 on esiteljekoormus on 24 kilo väiksem ja autod on eelmiste mudelitega võrreldes 20 kilo kergemad.

Niels Möller, Polestari üldjuht ütles: “Need autod on tõeliselt kiired, kuid nad on midagi enamat. Neis on kombineeritud Polestari 20 aasta pikkune võidusõidusugupuu ja Volvo sisemine pragmatism ja inseneripärand. Need on väga kiired autod, mida saab igapäevaselt kasutada.”
Loe edasi siit

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena