PROOVISÕIT: Hyundai i20, väike ja osav linnarebane
Hyundai i20 on väikeklassi auto (supermini), mis läks esmakordselt tootmisse pärast 2008. aasta Pariisi autonäitust, kus seda esmakordselt esitleti. Esiveoline i20 on saadaval nii kolme- kui viieukselisena. i20 asendas enamikul turgudel eelkäijaks olnud Getzi.
- Sobib paarile ja pere teiseks autoks, millega linnasõite teha
- 5-ukselise i20 hind alates 12 590€, jälgige kampaaniahindu
- Suhteliselt lühike tarneaeg, hea hinna-kvaliteedi suhe
Valikus olnud kolm diisel- ja neli bensiinimootorit jäid superminile kohaselt oma mahult kõik alla 1,7 liitri. Vaatamata oma väiksusele sai i20 Euro NCAP turvatestides väga tõsiseltvõetavalt hakkama ning sai hindeks 5 tärni.
2014. aastal ilmavalgust näinud teise põlvkonna mootorivalikut on pisut kärbitud, jättes alles kaks bensiini- ja kaks diiselmootorit, suurim neist 1,4-liitrine. Lisaks disainiuuendustele sees ja väljas sai i20 viis millimeetrit kõrgema kliirensi.
Uusim i20 jätkab kenas pakendis mikromootorite joont, kuid kolmest valikuolevast jõuallikast kõigest üks on sedakorda diiselkütust tarbiv. Disaini eest on Euroopas ja eurooplastele väljatöötatud i20 saanud 2015. aastal lausa kaks auhindagi – iF Design Award ja Red Dot Award.
ESIMENE PILK Autosse istudes avaldasid esmalt muljet iPhone ekraani meenutavad, selged ja loogilise kujundusega näidikud. Salong rääkis selgelt eurooplasele mõeldud disainikeelt – auhindu on jagatud asja eest. Nutiseadmega suhtles auto probleemideta, kohvitass ja laste koolikotid leidsid omale kohad ja tervelt kolm lastki mahtus tagaistmele vaevata.
Loe edasi siit