Koenigsegg linnamaasturit ei tee, tuleb hoopis Regera hübriid
Igasugused linnamaasturid on praegu turul kuum kaup ja seetõttu lisab järjest enam automarke neid oma mudelivalikusse. Nende hulgas on näiteks Bentley, Jaguar ja Maserati, ning lõppu ei paista. Siiski on üks tootja, kes moega kaasa minna ei kavatse – Koenigsegg on teatanud, et linnamaasturit pakkuma ei hakata, kuid sedaani peale mõeldakse küll. Ja Regera hübriid tuleb ka.
Top Gearile antud intervjuus ütles Christian von Koenigsegg, et kindlasti on võimalik mõnd nende šassiid linnamaasturile sobima panna ja avalikkusele see sobiks. Aga ta lihtsalt “ei taha”. Ilmselt ei peagi edukas superautotootja avalikkuse arvamust liigselt kuulama – siit ka väike vihje Lamborghinile…
Joonestuslaual oleva võimaliku neljaukseline mudeli kohta ei ole ilmselgelt veel mingeid detaile, ent juba Koenigseggi sedaani võimalus paneb kujutlusvõime tööle. Koenigseggi spetsiifiline disainikeel, üüratu üle 1000-hobujõuline V8 kapoti all ja sedaankere…
Koenigseggi disaini ja üle 1000-hobujõuliste jõuallikate vallast on aga veel üks maiuspala pakkuda. Nimelt kehitasid rootslased Genfi autonäitusel esitletud Bugatti Chironi ja kõikide sellele omistatud tiitlite peale viisakalt õlgu ja käisid lauale oma kaardi, milleks on rohkem kui 1 500-hobujõuline Regera pistikuhübriid, mis kõige tipuks kaalub kõigest napilt alla 1 600 kilogrammi.
Loe edasi siit