Tulevikuvisioon: Autod ei sõida enam ratastel, vaid keradel, kasvõi külg ees
Tõenäoliselt on tegemist praegu pigem reklaamkampaaniaga, kuid Goodyeari kontseptauto Eagle-360 näeb ette tulevikus kerakujuliste ratastega autosid, mis suudaks vajaduse korral liikuda lausa külg ees. Liikumiseks kasutab see auto magnetlevitatsiooni ja sama asi peaks selgitama ka kuidas neid kerasid on võimalik ilma teljesüsteemita auto all hoida.
Uued tehnoloogiad pakuvad alati uusi võimalusi, kuid ka uusi probleeme, nii pakuvad ka isesõitvad autod, mis on sama palju robotid kui sõiduvahendid. Uued sensorid, kontrollsüsteemid ja algoritmid vajavad väljatöötamist.
Goodyear viib suhtumise rehvidesse igatahes uude ajastusse, pakkudes autode alla kerasid, mis pole auto küljes kinni mitte ülekandesüsteemi telgede, vaid magnetlevitatsiooni abil, võimaldades neil veereda praktiliselt igas suunas, sõltudes vaid käsklustest, mida auto enda juhtimissüsteem annab. See teeb autost ülimalt manööverdamisvõimelise, samas vähendades ka libisemisohtu ja võimaldades näiteks parklaruumi oluliselt kokku hoida.
Need kerakujulised rehvid omavad ka sensoreid, mis annavad neile täpse pildi tee seisundist, võimaldades suhelda ka teiste sõidukite ja kohaliku liikluse kontrollkeskustega, rehvid annavad ka pidevat andmestikku nende endi seisundi, siserõhu ja välise kulumise kohta.
Rehvimustri aluseks on 3D-biomimeetiline disain, mis jäljendab maailmameredes leiduvaid ümmargusi nn ajukoralle. Intelligrip on ka süsteem, mida juba niigi kasutatakse, et parandada rehvide nakkuvust teepinnaga.