Ettemaksu teinud reisijad on oodanud võimalust kosmose piiril ära käia, neile seda lubanud Virgin Galacticu rajaja Richard Bransoni pea kohal olnud söed olid seega juba ka üsna tulised.

Seda suurem oli mehe kergendus, kui ta võis reedel SpaceShipTwo-tüüpi lennuki teist väljalaset esitleda. Järjest rohkem on selle valmimisel vaja läinud küll Virgin Galacticu kaasomaniku, Araabia Ühendemiraatide investeerimisfondi Aabar Investments PJS raha, aga Branson on endiselt firma eestvedajaks.

Burt Rutani firmas Scaled Composites välja töötatud eriline kosmoselennuk (täpsemini suborbitaallennuk, Model 339) valmis Californias Mojave kõrbes asuvas The Spaceship Company töökojas, enne turismilendude algust peab aga seegi lennuk läbima terve rea teste ja proovilende.

Nimeks sai teine lennuk VSS Unity.

Teatavasti on tegemist rakettmootoriga lennukiga, mis viiakse lendu kandelennuki White Knight Two kõhu all, et seejärel oma mootorite jõul tõusta saja kilomeetri kõrguseni ja alustada sealt laskumist, mida võimaldavad omapärased muudetava asendiga tiivad.

Kuna tunamullune õnnetus sama lennukitüübiga loeti piloodi veaks, ei ole lennukis väga suuri muutusi ette võetud, ka ei ole enam vaja korrata kõiki teste, mis VSS Enterprise aastail 2010-2014 ära tegi.

VSS Enterprise saavutas oma testilendudel küll kiiruseks Mach 1,43, kuigi lennukõrguse laeks jäi sellel 22 kilomeetrit ja kosmose piiriks peetav sada kilomeetrit jäi saavutamata. Küll jõudis kolmel korral kosmosesse samuti Burt Rutani väljatöötatud SpaceShipOne aastal 2004.

Täpset aega, millal kauaoodatud turismilennud kosmose piirile pihta hakkavad, ei ole veel teada.