Inglismaa turule jõuab Ateca septembris ning läheb müüki hinnaga, mis peaks konkureerima Nissan Qashqaiga. Tellimusi hakatakse vastu võtma juba kevade lõpust.

Linnamaasturid on Euroopas jõudsalt populaarsust kogunud, ning eelmisel aastal said need lausa müüduimaks autotüübiks terves regioonis. Leonil põhinev Ateca on Seati esimene linnamaastur üldse ja loodetakse, et see toob Volkswageni grupi margile kaasa tuntava kasvu.

Atecale järgneb 2018. aastal ka 2017. aasta uue põlvkonna Ibizal põhinev väiksem linnamaastur, ning suurem, veel töös olev linnamaastur, mida hakatakse ilmselt tootma kümnendi lõpus.

Ehitatud VW grupi mitmekülgsele MQB platvormile, on Ateca 4,36 meetrit pikk, seega kõiges 2 sentimeetrit Qashqaist lühem. Teljevahe on sama mis Leonil, 2,64 meetrit. Ka Ateca 1,84 meetrit laiust ja 1,6 meetrit kõrgust võistlevad Qashqaiga samas klassis.

Viiekohalist Atecat pakutakse standardis esiveolisena ja valikus on diiselmootorite puhul ka nelikvedu, mootoriteks on juba tuttavad turboga bensiini- ja diiselmootorid. Sealhulgas on bensiinimootoritena kolmesilindriline 113-hobujõuline 1-liitrine TSI, 1,4-liitrine 148-hobujõuline silindri deaktiveerimistehnoloogiaga TSI, ning diislitest 1,6-liitrine, samuti 113-hobujõuline TDI ja kaheliitrine TDI, mida on saadaval samuti 148-hobujõulisena või 187-hobujõulisena.
Loe edasi siit