• Hinnad alates 19 900 eurost
  • Trumbiks pidev nelikvedu, aga ka stardikiirendus
  • Prooviauto variant kohe esinduses saadaval

AJALUGU Subaru XV ajalugu ei ole end veel väga pikaks kirjutanud. 2011. aastal esitletud kompaktse krossoveri ideeauto põhines tõstetud 5-ukselisel Imprezal, ning samal aastal Frankfurdis demonstreeriti ka seeriatootmise versiooni, mis jõudis müüki 2012. aasta kevadel. Lisaks Lineartronicu variaatorkäigukastile oli ka XV-l Subarutele iseloomulik boksermootor ja pidev nelikvedu. 2016. aasta jaanuaris jõudis Eestisse XV mudeliuuendus, mille kohe sõitma viisime.

MINU LUGU Subaruga üldiselt seob mind juba neljandat aastat kestev kuum suhe ühe “kahepoolese” isendiga, mille mudelinimest leiab tähti W, R, X ja S, T, I. Kuigi erinevate Imprezadega olen kokku puutunud võib-olla pisut rohkem kui keskmine eestlane, siis XV-d olen siiani vaid ohutult distantsilt näinud. Ühest küljest kartsin XV-ga sõitma minnes, et äkki meeldib see mulle mingil põhjusel enda autost rohkem, teisalt, et äkki hoopis pettun, kuna ootused on kuut tähte embleemil kandvale masinale alati kriips kõrgemad kui teistele.

DISAIN Kuna auto välimus pälvis sihtgrupis heakskiitu, siis on välimised uuendused tagasihoidlikud. Auto salong on läbinud aga põhjaliku uuenduse, sõitjateruumis on kasutusel varasemast kvaliteetsemad ning parema ilmega materjalid ning märksõnaks on tähelepanu detailidele.

JUHI TÖÖKOHT Mulle on alati tundunud, et Subarule on omane teatav lakooniline konkreetsus, ja XV jätkab seda joont meeldivalt. Esimene mulje on tuttavlik lihtsus, millesse panustavad ka manuaalselt reguleeritavad istmed. Kõik lülitid on konkreetse käiguga ja näidikud selged. Lisaks näidikuteplokile jagavad infot kaks ekraani – üks mõeldud kõikvõimalikule autot ennast puudutavale ja teine raadiot, navi ja muud meediat puudutavale infole.
Loe edasi siit

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid