Alates 20. jaanuarist 2016 vahetas need välja ühtne bränd Telia, mis pakub tavakasutajale endiselt nii internetti kui ka televisiooni.

"Telia on uue põlvkonna IT- ja telekommunikatsiooniettevõte, mille vundamendi moodustavad ühendatud teadmised ja kogemused. Seda sünergiat täiendab omalt poolt TeliaSonera grupi oskusteave.

Koos tegutsedes on meil nii tehnoloogiline kompetents, ainulaadne klienditundmine kui ka investeerimisvõimekus, et viia ellu oma visioon uue põlvkonna telekomist," ütleb Telia Eesti juhatuse esimees Dan Strömberg.

Eesti on ka esimene riik TeliaSonera grupis, kus võeti kasutusele uus Telia logo, mis on senisest värvilisem ja kirkam.

Nimevahetus Telia klientidele täiendavaid kohustusi ja tegevusi kaasa ei too. Kõik senised Elioni ja EMT-ga sõlmitud lepingud, kliendisuhted ja arveldused kehtivad samadel tingimustel ka edaspidi.

Muidugi on mõistlik kohe ka uusi põnevaid pakkumisi lauale tuua:

* Mobiilse Elu kõik kasutajad saavad mobiilset andmesidet Baltimaades (Eesti, Läti, Leedu) ja Skandinaavias (Soome, Rootsi, Taani, Norra) täpselt samadel tingimustel nagu koduturul. See tähendab Eestis kehtiva hinnakirjat ja rändluse lisatasude puudumist.

* Koduinternet on uus pakkumine: 4G LTE tehnoloogial põhinev, aga ilma mahupiiranguta kodune internetiühendus. Mõeldud aadressidele, kus kvaliteetne kaabliühenduse võimalus puudub (optika, VDSL2, ADSL2).

* Koduinterneti kasutaja saab juurde tellida minuTV põhise teleteenuse, kus leidub pressiteate osutusel 27 "populaarsemat" telekanalit, tasuta filmiriiul, lastenurk ja salvestamisteenus.

* Ärikliendile pakutakse IT taristut kui teenust, mille mahtusid saab vastavalt vajadustele suurendada või vähendada ning tasuda vaid tarbitu eest.

See on kasulik ettevõttele, mis soovib oma äritegevusele keskenduda ning on valmis IT taristust loobuma. Uuelt ärikliendilt on Telia valmis ka IT taristusse tehtud investeeringud välja ostma.

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid