Uus Lexus RX: auto, millel on väga suur austajaskond
Lexus RX on olnud Eestis üpriski populaarne auto. Eriti hübriidversioon 450h, mis koos Toyota Yarisega on justkui järjekindlalt tõestanud meie autoturul, et hübriidauto pole pelgalt arutult kallis moodne tehnoloogia puukallistajatele, vaid igati mõistlik valik täiesti tavalisele autoostjale.
• Lexus RX totaalne muutumine
• Valikust kadus janune V6 bensiinimootor
• Uus turboversioon hübriidist oluliselt soodsam
Iseenesest on päris vahva ju niimoodi mõelda, kuid paraku on elu märksa pragmaatilisem. Äsja Eestis müügile saabunud uus Lexus RX toob selles suhtumises suure tõenäosusega kaasa täieliku kannapöörde.
Ei, küsimus ei ole selles, et inimesed üleöö vähem loodussõbralikumaks muutusid. Küsimus on pelgalt eelmise ja uue RX-i jõuallikate omavahelistes erinevustes.
Kuidas nägi asi välja varem?
Läheneme asjale teoreetiliselt ja räägime pelgalt numbritest, ehk autode tehnilistest andmetest ja hinnakirjast. Nii nagu ka eelmisel RX põlvkonnal, on ka uus RX saadaval kahe erineva jõuallikaga. Traditsiooniliselt mõlemad bensiinitoitel, üks ühendatud elektrimootoriga, teine mitte.
Loe artiklit pikemalt siit