Kui paljudel automarkidel on tulenevalt seadusandlusest suurenenud just sõiduautode baasil N1-kategooria kaubikuks ehitatud autode müük, siis Citroëni müügiedu aluseks on klassikaline kaubik, kirjutab WHATCAR?

PSA Gruppi kuuluvate Citroëni ja Peugeot kaubikute müük moodustas N1-kategoorias koguturust enam kui kolmandiku: 37,25%.

Citroën müüs liidrina möödunud aastal Eesti turule 729 väikekaubikut ja see moodustas müügist 18,69%. Võrreldes sellele eelnenud aastaga kasvas tarbesõidukite müük Eestis enam kui 20%: 3243-lt 3900-le.

Eesti populaarseim väikekaubik on Citroën Berlingo, mida müüdi 2015. aastal 444. Järgnesid juba enam kui 100 autot vähem müünud Peugeot Partner 334 ja Toyota Hilux 248 sõidukiga.

Citroëni müügiedu kindlustab populaarne väikekaubik Berlingo, mille omadused vastavad kõige paremini ettevõtjate vajadustele. Berlingo sobib nii linnaliiklusesse kui ka pikemateks sõitudeks.

Kui Eesti seadused ettevõtte autopargi osas lähiajal ei muutu, siis võib prognoosida jätkuvat tendetsi sõiduautode baasil N1-kategooria sõidukite registreerimisel, kuid kindlasti jääb vajadus ka klassikalise kaubiku järgi.

Siin on Citroënil väga hea positsioon, sest mudelivalikus on tarbesõidukid, mille kaubaruumi maht on 3,3–17 kuupmeetrit.

2016. aasta tarbsõidukite müüginumbreid võib mõjutada ka teenusena pakutav täisteenusrent, mis on suunatud ettevõttele, et võimaldada keskendumist põhitegevusle ja usaldada kõik sõiduki või autopargiga seonduv teenuse pakkujale.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena