• Kõikjalsõitja, mis ärgitab võtmeid peitma, aga naised võidavad
  • 360 hj ja 500 Nm väänet, saab hakkama igasugustes oludes
  • Hind alates 73 800 eurost
AJALUGU Kui Porsche 2002. aastal turu survele järgi andis ja tuli välja oma esimese nelikveolise luksusmaasturiga Cayenne, oli küllalt neid, kes ennustasid, et moega kaasajooksmine on ummiktee ning peagi on Cayenne ajalugu. Läks aga teisiti – Cayenne müüs ja müüb hästi, 2010. aastal jõudis müügile mudeli teine põlvkond, 2014. aastal Cayenne’i pistikhübriid ja arvata, et kolmanda generatsiooni tulekut enam liiga kaua ootama ei pea.
accelerista.com

Sugugi mitte kõik ei taha sõita suurte Porsche linnamaasturitega, kõige kõvem rabelemine käib tootjate vahel ikka keskklassi parketivallutajate segmendis. Sestap on päris loogiline Porsche käik, tuua turule kompaktsem, sportlikum, elegantsem Macan. Ei mingit kahtlust, Macan on paari aastaga kasvatanud lojaalse austajaskonna; teda on korduvalt nimetatud maailma üheks võimekamaks ja elegantsemaks keskklassi kõikjalsõitjaks; luksuslikkusest rääkimata. GTS on sobiv valik neile, kes tahavad sportlikku Macani, aga kelle jaoks Turbo on… natuke liiga palju.

MINU LUGU Mul oli võimalus Macan GTSiga lähemat tutvust teha Tenerifel. Ehkki ürituse põhitähelepanu oli uuel Porsche 911 Carreral, sain Macani ära proovida nii saare nõudlikel mägiteedel kui sõiduharjutustes. Mul on olemas võrdlusmoment Turboga, millega tegin Eestis möödunud aastal pikema proovisõidu. Meenutuseks veel, et Macan oli 2014. aastal üks Eesti Aasta Auto kuuest finalistist, saavutades ajakirjanike punktisumma lõpptulemusena neljanda koha.