HTC otsustas kiiresti reageerida ja kuulutas 20. oktoobril uuest mudelist HTC One A9, mis on pikendus kevadisele HTC One M9-le. USAs saabki hakata ostma ainult uut isendit, mujal riikides jääb müügile ka vanem.

A9 koostajad on võtnud sihiks luua nutitelefon inimeste reaalseid vajadusi silmas pidades. Sellist asja on alati tore mainida, kui seade meedia ette jõuab, aga antud juhul paistab see ka tõsi olevat.

A9 uuendused kevadise M9-ga võrreldes:

* uus lahedam disain

* kasutajakeskkond on üsna puhas Android (almost 'Google Stock'), mis ongi üldiselt populaarsem kui eri seadmetootjate variandid

* Nexuste järel esimene 6.0 Androidi saav nutiseade

* Mis eriti lahe: HTC lubab kõik Androidi-täiendused allalaaditavaks muuta 15 päeva jooksul pärast seda, kui Google need väljastab

* ekraan on endiselt 5-tolline, 1920 x 1080 pikslit ja 441 pikslit tollile, aga nüüd Super AMOLED

* kodunupu sees elab ka sõrmejäljelugeja

* salvestusruumi on endiselt 16 või 32 GB, aga telefon loeb kuni 1 TB microSD mälukaarte (enne kuni 128 GB)

* "tavapärane" tagakaamera on tagasi, ultrapikslid kadunud, õigemini 4 MP esikaameras peatuma jäänud

* tagakaameras on 20 MP asemel 13 MP ja 4K video asemel saab salvestada taas "ainult" täiskõrglahutusega. Aga kvaliteet on hea, kaamerarakendus mitmekesine ja võimekas

* 2840 mAh aku asemel on paraku 2150 mAh, sest millegi pealt tuleb soodsama hinna nimel kokku hoida

* esiküljel on nüüd ainult üks kõlar ja BoomSound-helikogemus seeläbi kadunud, aga klappe kasutades on kvaliteet siiski eeskujulik ja 24bitine 192 kHz DAC-muunduri tugi on kvaliteetse heli sõbrale väärtus omaette
Foto: tootja

Mõni tahab ehk osutada, et M9 ja A9 pole päris võrreldavad, sest üks on HTC tipptelefon ja teine tubli keskklassiesindaja. Selle vastuseks on aga kaks argumenti.

HTC otsustas A9 nimelt ise flagshipi tiitliga turustada. Ja koorekihi ja tubli keskklassi piir on hakanud viimase aasta-pooleteise jooksul nagunii hägustuma.

Kokkuvõttes keskendub A9 tõesti kasutajakogemusele ja seda hea hinna juures (baasmudel USAs 399 dollari eest).

Kui tulemus näebki üsna iPhone'i moodi välja, siis pole hullu. Esiteks on see populaarne disain, teiseks kopeerib seda nagunii pool Aasiat.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena