Kahtlematult pakuvad ka Suzuki, Nissan ja Subaru tugevat konkurentsi, kuid Toyota kavatseb automaailma seekord jälle ahhetama panna.

Üks kõige oodatumaid, samas ka peaaegu tootmisküpseid autosid, mille nimi peaks tähistama loosungeid "Sport, esimootor, tagarattavedu." Auto on väiksem kui varasem, samu väärtusi kandev Scion FR-S, pikkuseks 3990 mm, laiuseks 1695 mm, kõrguseks 1320 mm. ja kuigi välimusest tunduks, et auto mahutab vaid kaks istet, on tegemist siiski 2+2 autoga. Kuigi, nagu Gizmag oletab, ükski enam kui kaheksa-aastane inimene sinna tagaistmetele ei roniks. Tootmine võiks alata ehk isegi 2016. aastal, kuigi kapotialuse sisu kohta valitseb seni pigem vaikus.

Seda autot niipea veel tootmises ei näe, kuid kontseptauto Kikai meenutab pisut teist kontseptautot Camatte, mida Toyota edasi arendab. Samas, kui Camatte pidi andma pigem lastele ettekujutuse, mis asi auto üldse on, siis Kikai asub õpetama täiskasvanuid. Kolmekohalises Kikais istub juht üksi ees, tema jalutsis aknapaneelid, mis näitavad all olevat teed, rattaid ja vedrustust, andes juhile parema tunnetuse teega. Küsimus on aga, kas juhil ikka jätkub enam piisavalt silmi suurele esiklaasile otse ees.

Vaid aasta pärast Mirai kütuseelementauto esitlemist on Toyota teinud korraga mitmeaastase hüppe ja esitleb juba järgmise põlvkonna kütuseelementautot. Kütuseelement esirataste vahel saab toitu taga olevast kokku surutud vesiniku paagist, mida on võimalik ühendada ka koduse elektrivõrguga, ehk kui auto ei sõida, saab selle kütuseelemendist jõudu ka kodutehnika.

Kõiki neid kolme esitleb Tokyos aga originaalne inimrobot Kirobo Mini.