Enim pakkus muidugi huvi, kuidas käituvad rajal kõrvuti turboga varustatud kaheliitrise bensiinimootoriga ja 206 kilovatiga Seat Leon Cupra ning 1,6-liitrise turboga 162 kilovatilise bensiinimootoriga Renault Clio RS Trophy.

Esimesel joonelepanekul võitis sõidu Seat, järgmine kord aga Renault, siis jälle Seat ja seejärel jälle Renault. Tehnilistes andmetes on välja kirjutatud, et Seati kiirendus nullist saja kilomeetrise tunnikiiruseni peaks olema 5,8 sekundit, Renault'l 6,1 sekundit. Renault'l on kaalu 1220 kilogrammi, Seatil 1421 kilogrammi. Nii need kaks heitlesid rajal, kord üks, kord teine võitjana. Olgu öeldud, et eks paljuski luges ka juhi oskus kiiresti reageerida ja julgus tõepoolest ka gaas põhja vajutada. Selle testi käigus vahetusid juhid pidevalt ja seega on lõplikku ning konkreetset tulemust keeruline välja öelda – särtsakad ja kaunikõlalised on nad mõlemad.

Teine huvitav paar, mis paljusid kohtunikke huvitas, oli Kia Sorento ja Volvo XC90. Kuid nagu ennist mainitud, vahetusid juhid pidevalt ja nii oli ka olukordi, kus Volvo Kialt pähe sai, kuid enamuse ajast siiski võidukam oli.

Tubli esineja oli ka Škoda Superb oma kaheliitrise 140 kilovatiga turbodiiselmootoriga, millel paberite järgi peas kiirendus saja kilomeetrise tunnikiiruseni olema 7,7 sekundit. Kiire oli ka üks vähestest manuaalkäigukastiga autodest Nissan Juke Nismo RS oma turboga 1,6-liitrise ja 160 kilovatiga bensiinimootoriga. Kiirenduseks öeldud 7 sekundit – kahjuks ta Seati ega Renault'ga kõrvuti ei sattunud.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena