Snapchati on nimetatud üheks kõige suurema väärtusega erafirmaks, kellel on miljoneid kasutajaid ning iga-aastaselt teenib firma kümneid miljoneid dollareid. Selle rakenduse abil on võimalik kasutajatel jäädvustada foto või videona ühte hetke ning jagada seda ainult teatud sekunditeks sõpradele ja tuttavatele.

Snapchat tutvustas teisipäeva õhtul rakenduse uuenduses esimest tasulist funktsionaalsust (in-app purchase), mille ostes saab kasutaja video juures kolm korda vajutada replay ehk korduse nuppu.

Hetkel on võimalik Google Play poest ja Apple Store'ist näha, et rakendusesisese ostu hind algab 1,08 eurost ning võib küündida kuni 5,44 euroni. Hetkel on saadaval ainult 1,08 eurone ost ning arvatavasti lisatakse hiljem kallimad rakenduse sisesed ostmised.

Snapchati teatel on paljud inimesed soovinud neile saadetud videosid taasmängida rohkem kui korra. “Korduse nupp peaks olema justkui kompliment teisele kasutajale, nii et miks peaks ühest piisama,” teatas firma esindaja.

Uuendus lubab samuti teha pilti läbi erinevate "objektiivide" või filtrite, mis teeb tulemuse veel lõbusamaks. Nende valikus on näiteks veider, õudustäratav ning digitaalne visand, mis muudab silmad suureks ning kaunistab hambaid ning keelt. Filtreid on võimalik valida nii, kui hoida sõrme all samal hetkel kui teete esikaameraga selfie’it.

Rakendusse on samuti lisatud trofeed, mida on võimalik teenida erinevate tegevuste kaudu nagu näiteks 10 000 snapi saatmise puhul saad ühe trofee.

Filtrite abil pildi muutmine on pärit San Francisco start-upist Looksery, mille Snapchat ostis Ukraina raportite järgi 150 miljoni dollari eest. Ostu-müügi tehingut avalikult ei kinnitatud, kuid Snapchat kuulutas, et Looksery meeskond on firmaga ühinenud.

Praegu tundub, et Snapchat usub ja panustab suuresti teismeliste meelelahutusse. Uute filtrite abil on võimalik kasutajatel tuunida enda pilti veelgi rohkem ning veeta järjest rohkem aega rakenduses. Lisaks saab firma lisada äppi reklaamivõimalusi, näiteks sponsorid lisavad erilise filtri või firma logoga trofee.