Samas, kuigi vinüülplaatide müüginumbrid on üldistega võrreldes pisikesed, siis jõudlus nende järele aina kasvab.

Üllatusena võib aga tulla, et helikassetidki on endiselt populaarsed ning nende suhtes eksisteerib selge pidev nõudlus.

1969. a tegevust alustanud NAC (National Audio Company) on USAs ainus tänaseni allesjäänud helikassetitootja. Ja nende edukaim tegevusaasta on... see, mis praegu käsil!

Helikassettide kasutamisel on nostalgiväärtus, millest NAC nüüd lõpuks kasu lõikab. Nagu firma president Stepp kommenteerib: "Meie ärimudelit iseloomustavad jonnakus ja rumalus. Olime lõpetamiseks liiga jonnakad!"

Teised tootjad keskendusid alates 1990ndate lõpust CD-plaatidele, NAC mitte. Helikassette kasutavad oma loomingu väljendamiseks-levitamiseks kunstnikud, muusikud, lavakoomikud jt.

NAC-i tootejuht Susie Brown lisab: "Indie-bändid armastavad kassettide pakutavat "sooja analoogkõla"."

Üllatavalt palju leiduvat ka alla-35-aastaseid muusikahuvilisi, kes on avastanud, et elus on enamat kui mp3-failid ja nööpkuularid ning kelle jaoks analoogkõla midagi erilist on.

70% ettevõtte käibest toobki muusikakassettide müük. NAC-il on lepingud suurte muusikatootjatega nagu Sony Music Entertainment ja Universal Music Group, aga ka pisemate tegijatega.

Nad tootsid kasset isegi Metallica jaoks, see tähistas mulluse menufilmi "Galaktika valvurid" (Guardians of the Galaxy) soundtracki eriväljalaset.

Ülejäänud 30% käibest tuleb aga tühjade kassettide müügist, mille peale igaüks ise lindistada saab.