WhatCar?-i proovisõit: Uus Honda HR-V - varasemast legendist on tehtud linnavurle
1999. aastal nägi ilmavalgust Honda esimene väikeklassi krossover, HR-V. Tookord tundus see vastuvoolu ujumisena, sest väikeste linnamaasturite tõeline võidukäik hakkas tükk aega hiljem. HR-V-l on selles eduloos kindlasti oma roll.
- • Väljast kaasaegne, seest ruumikas
- • Valikus üks diisel-ja üks bensiinimootor
- • Hind alates 19 990 eurost
Meeldejääva välimusega, maastikusuutlik, ruumikas ning mõistlike ülalpidamiskuludega HR-V, mille esimest põlvkonda kuni 2006. aastani väiksemate uuendustega müüdi, on tänaseks muutunud rariteediks, mida autogurmaanid oma garaaži alla ihkavad.
Kuigi vahepeal tegi Honda mudeli Fit põhjale valmis ka HR-V teise põlvkonna, läks see müügiks vaid valitud Aasia turgudel ning Austraalias ja Brasiilias.
Meie siin saame tinglikult rääkida Honda HR-V teisest põlvkonnast Euroopas, mis jõuab turgudele aastal 2015. Eestis on uue HR-V hinnad juba teada, autosid saab eelbroneerida ning ka proovisõidule on end võimalik registreerida.
Välimus nagu igal teisel, mis peamine- Honda!
Ma ootasin uuelt HR-V-lt eripärase joone säilimist, täpsemalt, kandilist ja veidi tahumatut olekut, mis eristaks teda väikeste krossoverite segmendi laiast konkurentide massist. Aga selge see, et tootja tahab autot ennekõike müüa, mitte väljanäitusele viia ning nüüd näeb HR-V välja peaaegu nagu iga teine kõigesõitja- nuditud, ilustatud, kellade ja viledega kaunistatud.