WhatCar?-i proovisõit: Toyota Avensise kuldne keskiga jätkub
Eestis naudib Avensis ametiauto staatust. Tõsi, sellega ei sõida need ministrid, kes rahvale soovitavad kulude vähendamiseks uue auto osta, vaid korralikud töötegijad. Ning ka pereautona on keskklassi Toyota end igati tõestanud. Siis polekski ju põhjust iga paari aasta järel uue mudeliga välja tulla, kui ...
• 2008. aasta mudeli teine värskendus
• Kena interjöör, palju elektroonikat
• BMW diiselmootorid
Euroopas Avensise väljavaated nii roosilised ei ole -- Saksamaal näiteks müüdi teda möödunud aastal 2713 eksemplari. Sama palju VW Passate läks kaubaks kahe nädalaga. Ja et 2008. aasta Pariisi autonäitusel esitletud mudel tehasekoodiga T27 uusi ostjaid meelitaks, sai ta teistkordse värskenduse. Üsna põhjaliku, nii sedaanile kui sellest 7 cm pikemale universaalile. Luukpärakere on kaugesse minevikku jäänud.
Väliselt muutus Avensis hoogsamaks, ehk isegi sportlikumaks. Esiosa hoogustumine lisas auto pikkusele 4 sentimeetrit, nüüd vastab see Toyota praegusele disainikeelele, mille iseloomustamiseks on kasutusele võetud targad terminit "Keen Look" ja "Under Priority".
Pragmaatilisemad ostjad oskavad hinnata uues "ninas" asuvaid valgusdiood-päevatulesid. Auto külgvaates jäävad silma -- ja teevad Avensist näiliselt madalamaks -- uued küljekarbid. Loomulikult on uue kujunduse saanud ka ahter, millel nüüd säravad LED-tagalaternad.