• Uus Giulia saab taga- või nelikveo
• Tippversiooni kapoti all 510 hj
• Eestisse on autot oodata tuleva aasta alguses

Vähe sellest, tippversioonina on plaanitud turule tuua tõsine konkurent ka BMW M3-le: 3-liitrise V6 mootoriga, mis on välja töötanud Ferraris ja mis arendab võimsust 510 hj! Ülejäänud mootorivaliku osas veel täpsemat infot ei antud.

Giulia kerestruktuuris on ohtralt kasutatud kergmetalli ning eesmärgiks on saavutada parim kaalu ja võimsuse suhe: 3 kg ühe hobujõu kohta. Kiirendusnäitajaks on auto 3,9 sekundit paigalt 100 km tunnikiiruseni.

Lähiaastatel plaanib Alfa Romeo tuua turule ütekokku kaheksa uut taga- või nelikveolist mudelit: suure-keskklassi sedaani, mis hakkab konkureerima BMW 5. seeriaga, kaks erineva suurusega linnamaasturit, millest üks saab olema tuleval aastal esiletava Maserati Levante sõsar jne.

Giulia peaks Euroopas müügile jõudma selle aasta lõpus, Eestisse jõuab ta tõenäoliselt tuleva aasta alguses. Lähemat infot mootorite ja varustuse kohta jagatakse septembris toimuval Frankfurdi autonäitusel.