Esimesed 30 rongi osteti kokkuleppega 2006. aastast, teised 30 sama lepingu lisaklausli alusel aasta hiljem. Viimased neist pandi küll juba kokku Stadleri uues tehases, mis avati Ungaris Szolnokis. 21 järgmist rongi peaks saabuma liiklusse aastal 2016.

Esimesed FLIRT tüüpi rongid valmisid Stadleri tehastes aastal 2004 ja kuutusid kiiresti populaarseteks reisirongideks üle Euroopa. Ronge on hankinud ka Aafrikas asuv Alžeeria, kuid Euroopa riikidest sõidavad need rongid täna Eesti, Itaalia, Läti, Norra, Poola, Rootsi, Saksamaa, Serbia, Soome, Tšehhimaa, Ungari, Valgevene, ja mõistagi päritolumaa Šveitsi rööbastel. Kokku 1094 rongi on valminud ja liikluses, tänavuse veebruari andmetel.  Ungaris tekitas ka Stadleri rongide hankimine skandaali, kuna Bombardieri ronge peeti üldiselt paremaiks.

Lisaks sõidab Ungari rööbastel praegu 31 Siemensi Desiro rongi.

MÁV STARTi 16 000 töötajat teenindavad aastas kokku 142,5 miljonit reisijat 950 000 liinil. Kokku on riigis raudteid 7606 kilomeetrit kolmel erineval rööpmelaiusel, kus rongid kihutavad kohati ka kiirusega 200 km/h. Kunagised Rootsi ja NSV Liidu päritoluga vedurid veavad praegu pigem turiste Balatoni järve ümber.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena