Uue kastiauto arendamisel kasutati omanikelt saadud tagasisidet. Järgmine mudel on saanud uued raami ja vedrustuse, parandatud on auto vastupidavust ja sõitjate mugavust ning täiustatud auto juhitavust, kirjutab WHATCAR?

Vedrustust ja kabiine on saadaval kolmes versioonis. Lisaks on paranenud auto müratase ja ökonoomsus.

Välimuses on Hilux saanud uued LED-tuled ning värskendatud kujuga esipamperi ja radiaatorivõre. Salongis on uus armatuurlaud.

Jõuallikad on 2755-kuupsentimeetrise töömahuga diiselmootor (170 hj, 450 Nm), 2,4-liitrine turbodiisel (160 hj, 400 Nm), 2,7-liitrine vabalthingav bensiinimootor (164 hj) ja 4-liitrine bensiinimootor, mis arendab 278 hobujõuga.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena