Lugejad: odavam on Uberi äpp keelata, kui taksondus korda saada
Randar Kroon viitab kommentaaris, et Eestis on taksoga sõit niigi soodne. "Sellest odavamalt sõita pole just ratsionaalne," kirjutab ta ning märgib, et Uberiga teenides peaks juht hakkama kindlasti maksma teenitud tulult ka sots- kui ka tulumaksu.
Praegu mustalt teenides neid makse tema sõnul välditakse, mis omakorda vähendaks sissetulekut veelgi võrreldes praeguste taksojuhtidega.
Loe ka EPL-i artiklit, kus Uberi esindajad positsioneerivad end pigem taksode ja tavalise autoomanike vahele. Nende sõnul on Uber võimalus oma autoomamise kulusid jagada, tehes vahel sõite raha eest.
Linn piraattaksodega ei tegele
Kommentaator "oeh" nendib, et kui taksod tahavad tööd saada, siis peavad nad oma teenust parandama. "Uberi eelis ongi selles, et nende teenus on odavam JA parem. Avatud turul paneb nõudlus asjad ise paika, sellepärast ka üritavad osad linnad Uberit keelata - odavam on neid keelata kui oma taksondust korda ajada," kirjutab ta.
Tema sõnul on Uber on ka ilmselt ainus jõud, kes suudab Eesti piraattaksonduse kontrolli alla saada, kasutades selleks lihtsalt turu nõudlust. "Linn meil ju selgelt sellega tegeleda ei taha," ütleb kommentaator.
Tulika ja Tallink pankrotti?
Lugeja XXXL sõnul lähevad prestiižsemad taksofirmad Eestis Uberi tuleku järel pankrotti. "Uberi tulekuga ei muutu minu arusaamist mööda midagi peale selle, et osa taksofirmasi läheb lihtsalt pankrotti ja eeskätt puudutab see Tulika taksot ja Tallinki, sest nende sõidutariif on ligilähedane selline kui Uberil tuleb," kirjutab ta.
"Tulika taksost odavamalt teenindavad firmad elavad lihtlabaselt taksojuhi tulude arvel," kirjutab XXXL. "Ükski taksojuht ei suuda Tulika takso tariifist odavamalt klienti teenindades koguda auto amortisatsiooni makse nii, et ta saaks nõuetekohaselt autot tehniliselt hooldada ja veel iga viie aasta tagant endale teenindamiseks uue auto osta või liisida ja seda kõike 54 tunnise töönädalaga."