Hulu endisel juhil on YouTube’i konkurendiga suured plaanid
Vessel on platvorm, mis võimaldab videote tegijatel saada palju suuremat rahalist tulu ning põhineb eeldusel, et inimesed on nõus maksma, et midagi teistest varem kätte saada.
Olgu kohe ette mainitud, et nii palju, kui me oleme jõudnud Vesseliga tutvust teha, tundub tegemist olema hea idee ja väärt ettevõtmisega. YouTube keelab oma populaarsetel sisu tootjatel rahast rääkida, kuid kuulujutud on algusest peale ringlemas, et Google on rahadega kitsi ja reeglitega range. Vessel lubab autoritele jagada 70% reklaamitulu ja 60% kasutajatelt saadud tulu.
Miks üldse maksta? Ei peagi ja tõepoolest videod ei näe nägemata. Hulu põhjal said Vesseli loojad lihtsalt hea näite sellest, kui palju inimesed hindavad kvaliteeti kvantiteedile ja ühtlasi ka kiirust. Kui Hulu hakkas pakkuma tasulise Hulu Plus klientidele võimalust näha Modern Familyt nädal aega varem, kasvas plahvatuslikult tasulise teenuse kasutajate hulk. Inimesed olid nõus maksma, et kiiremini saada midagi, mida nad natuke aega hiljem saaks niikuinii tasuta.
Vessel panustab sellele, et noored vaatavad järjest vähem traditsioonilist telerit ning saavad oma videod kätte netist. Kõik ei viitsi aga kassivideote, petlike pisipiltide ja muu kõntsa vahelt asjalikku sisu otsida ning on nõus väikse summa maksma, et saada korralikku teenust ja sisu, seejuures teades, et ka video looja saab leiva lauale.
Allikad: TechCrunch, TheVerge, CNet, Engadget