Rakenduse maruline edulugu oli aga palju rohkem kui naljaasi: see leidis palju kajastamist nii veebis kui ka (tehnoloogia)meedias.

Yo'd on laaditud alla vähemalt kolm miljonit koopiat, arendaja sai mitu suurt rahasüsti eri investoritelt (muuhulgas 1 ja 1,5 miljonit dollarit) ning algeline infoedastamisteenus on kujunenud lausa omaette sotsiaalmeedia-platvormiks.

Seda on kasutanud turundus- ja teavitamisvahendina juba mitmed suured firmad ja asutused alates NBA-st kuni ajakirjani Cosmopolitan. Veel ühe kurioosse näitena võib tuua rakenduse kasutamise hoiatajana raketirünnakute eest.

Peab vist täpsustama, et möödas on ajad, kui rakenduse abil sai tuttavale ainult "yo" öelda. Nüüd on see juba sotsiaalmeediaplatvorm, kuhu erinevad firmad ja väljaanded kasutajale kokkulepitud sisu saadavad.

Ühte kohta jooksevad uudised, postitused, Bitcoini-hinnad jpm, allikate valik on lai, Buzzfeedist MTV ja tehnoloogiasaitideni. Telli meelepärased kanalid poekeskkonnas (Yo Store), mille leiad otse äpist, ja info hakkabki ise kohale valguma.

Kusjuures sisu tellimisel võid olla üsna üksikasjaline, näiteks paluda edastada ainult Twitterisäutse, mis koguvad vähemalt 250 edasisäutsujat. Tulemus on nagu IFTTT- ehk if this then that lahendus veebisisu tarbeks.

Nii et "kasutu" sõnumiäpp on kogenud vähem kui aasta jooksul hämmastavat metamorfoosi. Nüüd on see kasulikum kui ilmselt enamik äppe su telefonis. Vähemalt internetisisu haldamiseks.