"Paljud inimesed, kes [autotööstuses] ei tegutse, ei saa sellest aru. Neil on tendents asju üle hinnata," ütles Akerson intervjuus Bloombergile viidates sellele, et Apple võib autotootmisest liiga palju loota.

"Nad mõelgu parem hoolikalt järgi, kui nad tahavad hardcore tootmisesse minna," ütles ta Apple'i kohta.

"Me [autotööstuses] võtame ju terase, toore terase, ja muudame selle autoks. Neil pole aimugi, millega nad end seovad, kui nad sama tahavad teha," rääkis Akerson.

Akerson on tegelikult töötanud aastaid telekommunikatsioonis, kuid sai GMi juhiks 2010 ja töötas sel kohal üle kolme aasta. Tema sõnul oleks Apple'il potentsiaali koos autotootjatega sõidukite elektroonilisi süsteeme ja meelelahutustehnikat toota.

Autotootja eksjuht väitis, et tema oleks kõikide GMi sõidukite meelelahutus- ja infosüsteemide arenduse Apple'ile loovutanud.

Akerson juhtis tähelepanu ka sellele, et praegu nutiseadmetelt ja arvutitelt väga kõrgeid kasumimarginaale nautiv elektroonikafirma ei saaks autotööstuses sama loota.

"Vaadake iPhone'i marginaali võrreldes autoga," ütles ta. iPhone-i kasumimarginaal on olnud üldjuhul üle 35%, autotööstuses alla 5%. "Ma võtaks parema meelega telefonidega seotud kasumi," ütles Akerson.