Aprillis alustatakse Korando ja Rextonite müügiga, aasta teises pooles lisandub mudelivalikusse pisimaastur Tivoli, mida esitletakse kuu aja pärast Genfis, vahendab WHATCAR?

Esialgu avatakse esindused Tallinnas, Tartus ja Pärnus, tulevikus on plaan avada esindus ka Ida-Virumaal.

SsangYongi importöör Soomes ja Baltimaades on Bassadone Automotive Nordic Oy, mille Baltikumi direktori Erkki Otsa sõnul alustatakse SsangYongi müügi ja järelteenindusega Eestis aprillis, mujal Baltikumis aprillis-mais.

„Hetkel tegeleme ettevalmistustöödega ning edasimüüjate müügi- ja järelteeninduse personali koolitamisega. Meie käesoleva aasta müügiplaan Baltikumis ja Soomes kokku on 1500 autot.“

Soomes SsangYongi jaemüügiga tegeleva SY Motor Oy tegevdirektor Pasi Räsänen kinnitas, et SsangYongi tooted on kõrge kvaliteediga, hoolikalt ja vastupidavalt tehtud.

„Väike tootja ei saa endale lihtsalt nõrku tooteid lubada. Tooted on oma omadustelt tipptasemel ja kohati lausa klassiliidrid.“

Garantii 5 aastat läbisõidupiiranguta

Üks, millega SsangYong Räsäneni sõnu kinnitada soovib, on tõsiasi, et kõikidele Eestis müüdavatel autodele antakse kaasa 5-aasta pikkune tehasegarantii ja seda ilma läbisõidupiiranguta.

„20 aastat tagasi müüdi Soomes umbes 200 Mussot. Neist ligi 150 on seniajani kasutusel. Seegi näitab, et SsangYong on vastupidav auto. Uutel mudelitel on kvaliteedile veelgi suuremat rõhku pööratud,“ lausus Räsänen.

Paljudele ostjatele on kindlasti meelepärane ka see, et nii Korando kui ka Rexton on suutelised vedama raskemaid haagiseid kui konkurendid.

Näiteks Hyundai ix35 samas mõõdus olevale Korandole saab sappa haakida kuni 2000 kg piduritega haagise, Rextonile aga suisa 2600 kg.

Veel hiilgavad mõlemad mudelid oma kõrge kliirensiga: Korandol 190 mm ja Rextonil 250 mm. Hindadest täna veel ei räägitud, kuid väideti, et need saavad olema soodsamad kui konkurentidel.

SsangYong Korando

Foto: tootja

Korando on keskklassi maastur, mille kujundas Giugiaro, üks juhtivaid Itaalia autodisainereid.

Korando on 4,41 m pikk ja varustatud intelligentse 4 WD-süsteemiga. Jõuallikaks on 2-liitrine, kas diisel- (149 hj / 360 Nm) või bensiinimootor (149 hj /197 Nm).

Bensiinimootoriga versioon on saadaval vaid esiveolise ja käsikäigukastiga, diiselmootor on nelikveoline ning saadaval nii käsi- kui ka automaatkäigukastiga.

SsangYong Rexton

Foto: tootja

Rexton on suur maastur, mis omal ehitatud koostöös Mercedes-Benziga. Ta konkureerib sõidukitega nagu Hyundai Santa Fe, Kia Sorento jt.

4,75 m pikkuses keres on kõikidel versioonidel seitse istekohta. Mootor on samuti 2-liitrine turbodiiselmootor, kuid pisut võimsam kui Korandol: 155 hj / 360 Nm.

Samuti aeglustiga käigukast, jäik raam, rikkalike varustustase ja, nagu öeldud, on suuteline vedama kuni 2600 kg piduritega haagist.

SsangYong Tivoli

Foto: tootja

Tivoli baseerub mitmel maailma autonäitusel esitletud ideeautol XIV ning ta hakkab konkureerima Nissan Juke'i, Opel Mokka ja teiste sama klassi väikemaasturitega.

Euroopa versiooni esitletakse märtsis toimuval Genfi autonäitusel ning selle müügiga alustatakse suve lõpus.

Uue 1,6-liitrise bensiinimootoriga esiveolise auto tootmine algab aprillis. Nelikveoliste ja 1,6-liitriste diiselmudelite tootmisega alustatakse paar kuud hiljem.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena