Ajastu märk: moodsas autos tuleb kaitsta ka tarkvara, mida see kasutab
Paraku tähendab see ka ohtu, et pahatahtlikud hakkavad üha enam autode digisüsteemide mõjutamise vastu huvi tundma, halval juhul nende üle kontrolli haarates.
Üks selline juhtum toimus hiljuti: autoklubi ADAC avastas ConnectDrive'is turvavea, mis annab süsteemile eemalt ligipääsu (kui see kasutab õhu teel internetiühendust mingi teenusepakkuja serveriga suhtlemiseks).
Kui ligipääs juba saavutatud, võib sundida sõidukit ise uksi lahti lukustama, aga pääseb ka muuhulgas ligi liiklusinfole.
ConnectDrive'i kasutavaid Rolls-Royce'i, BMW ja Mini autosid on maailmas liikvel juba 2,2 miljonit eksemplari, nii et oht puudutas paljusid.
BMW esindajad kiirustasid teatama, et sellisest häkkimiskatsest pole küll kuulda olnud, aga nüüd toimib õhu teel andmeülekanne krüpteerituna (HTTPS).
Andmeülekandeid välisserveritega on vaja tarkvara täiendamiseks ja uuendamiseks, aga ka infovahetuseks. Õhu teel saabus ka parandus, mis ConnectDrive'i loodetavasti kenasti ära "lappis".