Kui Forte tundis e-kirja teel huvi, mille poolest esindus sellist tiitlit väärib, saabus ka täpsustus.

Asjosalised tõstavad hoone puhul esile moodsat disaini (nii sise- kui ka välisinterjööris detailideni läbi mõeldud), kliendisõbralikkust, hetkel järjekordade puudumist ning väga kõrget energiasäästlikkust.

Viimase kohta: kasutatakse passiivseid õhk-vesi soojuspumpasid, lisaks on hoone soojustatud kõrgete standardite järgi. Küttesüsteemi jaoks on rajatud päikesepaneelide ühendamise valmidus. Sise- ja välisvalgustusena kasutatakse suures osas LED-valgusteid.

Siseosa ruumikus on teadlik valik, kuna Škoda plaanib 2018. aastaks autode müüki kasvatada 1,5 miljoni sõidukini aastas.

Teeninduse külastaja jaoks on suurim uuendus dialoog-vastuvõtu ruum, kus koos hooldusnõunikuga on võimalik hooldusesse tulev auto koos üle vaadata.

Samuti on uudne konfigureerimisnurk, kus saab müügikonsultandiga arvuti teel uue sõidukiga kaasnevaid tingimusi paika panna.

Škoda Laagri salongi juhataja Maario Orgla: "Võin käsi südamel kinnitada, et analoogsel tasemel salongi Eestis hetkel kõrvale panna ei ole. Škoda Laagri on Škoda salongide lipulaev ja etalon ka lähiriikides!"

WHATCAR? valis jaanuari alguses 2015. aasta autoks Škoda Fabia ja 2014. a ostsid eestimaalased uutest autodest kõige enam Škoda Octaviat.