Ehitustöö võtab suurema hoo sisse 2015. aastal ja on arvestatud, et see kestab kümme aastat, maglev-ühendus kahe suurlinna vahel peaks käivituma millalgi 2027. aasta paiku. Teine järk, Nagoyast Osakasse saaks aga valmis heal juhul 2045. aastal. Suurprojekti maksumuseks on arvestatud vähemalt 5,4 triljonit jeeni, mis peaks vastama umbes 36 miljardile eurole, aga mõned arvutused räägivad ka 9 triljonist jeenist.

Kava kohaselt peaks tulevikus maglev-rongidega jõudma Tokyost Nagoyasse 40 minutiga, 515 kilomeetri kaugusel asuvasse Osakasse aga 67 minutiga, samas kui tunnelis sõites peaks rong saavutama ka kiiruse kuni 505 km/h. Lõpp-peatused Shinagawas ja Nagoyas asuks 40 meetrit allpool maapinda, lisaks on liinil neli vahejaama, üks neist tunnelis, kolm aga maapinnal.

Seni oli raudteel olemas 18,4 kilomeetrine testilõik, mida mulluseks oli pikendatud 42,8 kilomeetrini. Sellel sõidavad viie- edaspidi juba seitsmevagunilised maglev-rongid.

Maglev tähistab teatavasti rongiühendust, kus rongid kihutavad keskse rööpa kohal leviteerides, magnetite, mitte rataste peal. 2003. aastal saavutas jaapanlaste maglev-rong testirajal kihutades rekordkiiruse 581 km/h.

Suur programm linnadevahelise maglev-liikluse käivitamiseks on ka Hiinal.