Renault Twingo: krapsaka klouni kolmas tulemine
On autosid, mis sünnivad koos oma looga; ja neid, millest suurt midagi meelde ei jää. Kui 1992. aastal, Pariisi autonäitusel tegi oma maailmadebüüdi pisikese kurja klouni näoga kaheukseline ja neljakohaline Renault Twingo, ennustasid disainerid ja kollektsionäärid sellele müügiedu.
• Twingo valiti Eesti Aasta Autoks 2015
• Lõbus sõit täie raha eest
• Hind alates 8790 eurost
Eristuv, läbimõeldud, “mono-box” kontseptsiooni eeskujulik näide, linlikesse oludesse sobiv, prantslaslikult kirglik, vastakaid tundeid tekitav- kõike seda ja rohkem veel Twingo esimene põlvkond tõesti ka pakkus. Esimest Twingot toodeti aastani 2007, vahepealsete väikeste mudeliuuendustega ja rahvas armastas seda.
Esimesest põlvkonnast sai paraku osa üksnes “vasakpoolne” maailm, parempoolne rool pandi peale Twingo teisele põlvkonnale, mida kuni 2014. aastani toodeti ja millest pole palju midagi rääkida.
Teine ei näinud välja nii nagu auto, millel oleks lugu. Inetust Pardipojast, kellest kõigil kahju on ja keda paljud jaksavad kodus vannis pidada, jäi alles tavaline väikeauto. Järele vaadatakse tänaseni linnapildis ikka esimesele…
Tänavusel, Genfi autonäitusel, astus publiku ette täielikult uuendatud Renault Twingo kolmas põlvkond. Autogurmaanid on põrmus, eesti autoajakirjanikud pärjasid Twingo äsja Eesti Aasta Auto 2015 tiitliga, kuuldavasti jookseb Euroopa lõunapoolsem linlane pisiautole tormi.
Soojemas kliimas ja suuremas linnas on säärane tormijooks igati põhjendatud- tagaveoline, viieukseline, neli inimest mahutav, kolmas Twingo, on silmapaistvalt lõbus auto; nii seest kui väljast.
Telefoniputkalt maha viksitud välimus
Saan pikemaks proovisõiduks sama, tibukollase masina, mida hindame Audru ringrajal, Eesti Aasta Auto võistluse raames. Midagi pole teha, kollases või punases versioonis meenutab auto omaaegset telefoniputkat. Autoust enda järel sulgedes kiikan iga kord lootusrikkalt läbi akna, kas ei paista kuskilt metalse taksofoni numbriketast.
Loe edasi WhatCar.ee veergudel