Renault'st sai Škoda, Volkswageni ja Peugeot' järel neljas automark, kelle auhinnakapis rohkem kui üks Eesti aasta auto tiitel.

Renault' eelmine ja esimene esikoht pärineb muide aastast 2002, tänu mudelile Laguna.

Twingo ülinapp edu on pooleteise aastakümne kestel kolmas kord, mil võitja vaid ühe punktise vahega selgub. 2004. aastal võitis Honda Jazz sel moel BMW 5. seeriat ning 2011. aastal suutis kahe Opeli omavahelises võistluses Astra edestada Merivat.

Olgugi, et absoluutse võitjana saab sellest konkursist väljuda vaid üks, mainiti avavoorus 30 erinevat uudismudelit.

Esimestena jäid "joone alla" Nissan Qashqai, BMW mahtuniversaal 2 Series Active Tourer ja pisike elektriauto i3, Subaru WRX STI ja kolmikute trio Toyota Aygo / Citroën C1 / Peugeot 108. Siin seltskonnas kuue parema sekka pääsemine näitab juba kvaliteedimärki!

Aasta autot valitakse Tehnikamaailma eestvedamisel aastast 2001. Kui esimesel korral selgus võitja rahvahääletuse tulemusel (Peugeot 206), siis hiljem on Aasta autot valinud autoajakirjanikud.

Tänavune žürii oli 18-liikmeline ning esindas nii ajakirju, ajalehti, internetiportaale, televisiooni kui ka raadiot. Esimeses voorus pidi žürii iga liige valima aasta kestel Eestisse jõudnud uudismudelitest kümme soosikut; enim hääli saanud 6 autot pääsesid finaali.

2014. aastal kandis esimese kahekordse võitjana Eesti aasta auto tiitlit Volkswagen Golf (võitis ka aastal 2005). Üldse edukaim on olnud Škoda – kolm esikohta vastavalt aastatel 2007, 2009 ja 2010. Renault'st sai aga Volkswageni ja Peugeot' kõrval nüüd kolmas kahekordne võitja.

Eesti aasta auto 2015 finalistid ja kogutud punktid:

1. Renault Twingo 91
2. Nissan Pulsar 90
3. Mercedes-Benz C-klass 78
4. Porsche Macan 54
5. Mazda3 50
6. Citroën C4 Cactus 33