Pisiauto Peugeot 108: liiga palju kära, liiga vähe villa
Peugeot 108 on üks kolmikutest, mille hulka kuuluvad veel Citroen C 1 ja Toyota Aygo. 108 ja C 1 on peaaegu identsed kaksikud, Aygo kujustus erineb PSA omadest, sellele on veidi „sabu ja sarvi“ juurde pandud. Sisemus on kõigil kolmel ühesugune, erineb vaid tekstiili- ja värvivalik. Autodel on sama tehnikavalik ning neid tehakse nii kolme-, viieukselistena.
• Alla 3,5 meetrine pisiauto
• Üks kolmikutest, hind pole veel teada
• Kaks "kolmepotist" mootorit
Auto on tõesti väike, pikkust alla kolme ja poole meetri, täpsemalt 3,48 m 1,65 m lai ja 1,46 m kõrge, teljevahega 2,34 m. 108 tühimass on 840 kg.
Sellisena esindavad nad automaailma kõige väiksemaid seeriatoodangu sõidukeid. Autod pannakse kokku PSA-grupi ja Toyota ühises tehases Kolinis, Tšehhis. See on juba teine kolmikute seeria, esimene tuli välja 2005. aastal ning sai kaks põgusat uuendust (facelift) vahepealsetel aastatel.
Proovisõiduks oli kasutada 1-liitrine, kolmesilindrilise 50 kW/68 hj mootori ja käsikäigukastiga, keskmise varustustasemega C 1.
Alustagem heast
Tegu on päris kena kujustusega pisiautoga. 108 välised proportsioonid on kenasti paigas. Minu hinnangul on 108 sellest kolmikust kõige soliidsem. Selles on oluline roll Peugeot` uut kujundusmalli järgival auto ninaosal ja mõnedel 108 eripära rõhutavatel detailidel. Teist värvi avatav katus lisab disainile mängulisust.
Loe edasi WhatCar.ee veergudelt