Kuid head saab alati veidi paremaks teha. Mitmes mõttes. Ning kuigi bensiini ja diislikütuse hinnad on juba mõnda aega stabiilsetena püsinud või isegi kerget langust näidanud (ptüi-ptüi üle vasaku õla), on kütusele kuluva raha kokkuhoiu võimalus ikka ahvatlev, kirjutab WHATCAR?

Nii ongi Octavia valikus nüüd maagaasi (CNG,Compressed Natural Gas) tarbiv versioon nimega Octavia G-TEC. Pakutakse nii luukpära kui ka universaali. Viimasega tegi whatcar.ee ka proovisõitu.

Et kolleeg Tõnu on käesolevast Octaviast juba põhjalikult kirjutanud, ei hakka ma siin disaini ja ergonoomika üle pikalt arutlema. Esitan vaid subjektiivse arvamuse, et Octavia on iga põlvkonnaga kenamaks läinud, kuigi mingi moeröögatusega ikkagi tegemist pole. Mis on hea.

Samuti ei kohta liigset fantaasialendu kabiinis, kõik on omal kohal, intuitiivne ja kvaliteetne. Ja ruumi on autos tublisti.

Midagi uut? Jah, CNG-Octavia näidikupaneelilt leiame kaks kütusenäidikut. Muus osas on auto bensiini või diislikütust rüüpavate õdedega sarnane. Pakiruumist aga puudub varuratas, mille koha on hõivanud gaasiballoonid. Tõsi ta on, et varuratast läheb tänapäeval õige harva tarvis, palju rohkem leiavad kasutust neli poekoti-riputuskonksu.

Välise erinevuse leiate tankimisava luuki avades -- selle alla bensiinipaagi korgi kõrvale on mahutatud gaasitankimisava.

Sõidab gaasi-Octavia nagu Octavia ikka, gaasitoide ei anna end kuidagi tunda. Vaid gaasinäidiku keskel põlev roheline märgutuli annab teada, et mootoris põleb parajasti CNG.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena