Pulsari puhul võime tõenäoliselt ennustada suurepärast edulugu Nissanilt ning Eesti turul ka omas segmendis tõsist konkurenti ja kõva müügihitti, kirjutab WHATCAR?

Põhjus on lihtne - keskmise suurusega, mõistliku hinnaga pereautode nišis on Nissanil mõni aasta laiutanud tühjus.

Eestis on tühimikku täitnud Qashqai; ja on seda teinud edukalt. Need Nissani-sõbrad, kel on julgust olnud eristuda, on valinud Juke'i ja ilmselt ka rahule jäänud.

Välimus nagu keskmise maitse etalon

Eurooplased - eestlased sealhulgas - on pigem tuntud oma konservatiivsuse ja praktilise meele poolest. Eriti Põhja-Euroopas võib, suuremate maamärkide puudumisel, linnapildis autode osas sarnaseid eelistusi näha. Väike-keskklassi ja keskklassi autode puhul domineerivad väljapaistmatus, ühetoonilisus, kasutusmugavus, praktilisus.

Nissani disainerid ja insenerid teavad seda tarbijast ilmselt pareminigi. Igatahes võib Pulsari kohta öelda küll, et valmis on joonistatud auto nagu iga teine - rahulik disainijoon silma ei riiva, liigselt välja ei paista ning arvata on, et ka seitsme aasta pärast ei süüdista te iseennast ekstravagantse ja kiirelt moest läinud ostu pärast.

Pulsari välimuses on aimata teatavat sportlikkuse taotlust - kroomitud küljeaknaäärised, helendavad astmelauad, V-kujuline esivõre ja tagaspoiler lisavad sellesuunalist dünaamikat. Standardis LED-lambid ja esituled on juba tuttavad Nissani uuelt mudelipõlvkonnalt.

Nissan on Pulsarit luues osavalt tabanud eesti autoostja keskmist maitset, miksinud selle kaasaegse aktiivse-passiivse turvalisusega ning lisanud kuhjaga mugavusvarustust, värve, mootorivalikut.

Võimalik, et me tõesti olemegi jaapanlastega sugulased, "käsi" neil on ja meie müügitabelite esikümnes on Nissan, kogu oma uues, ilusas, aga pigem väljapaistmatus disainikontseptsioonis. Ehk on eestlane uus jaapanlane?!