• 3 kerepikkust ja mootori võimsust, kuni 8 istet
• Nüüd saadaval ka neliveolisena
• Hind alates 37 900 eurost

Valida on kolme kerepikkuse ja kolme eri võimsusega diiselmootori vahel. Alates oktoobrist saab tellida ka neliveolist V-klassi.

Meie pikk nädalavahetuse proovisõit kinnitas ühelt poolt seda, et V-klass on märksa sõiduautolikum ja mugavam kui eelkäija, Viano; paraku ka seda, et päris lõpuni ei ole kaubiku sugulussidemetest siiski vabanetud. Siin-seal kumab läbi disainiapse, mida ühelt luksuslikult “sõidumõnu igas kilomeetris” - autolt leida ei tahaks.

Mersulik välimus ja sisekujundus

Teeme ühe asja kohe selgeks- disain ei ole pelk väliskuju ja sisemuse läikivaks lihvitud kest. Auto puhul räägitakse tänapäeval “margi DNA-st”, ergonoomikast, kasutuskindlusest. M-B V klass on DNA osas igati eeskujulik näide: vaatad otsa ja saad aru, et tegu on mersuga.

Siiski, Vianost eristamiseks läheb vaja ka teist pilku, et ära tunda V-klassi pikem ninajoon ning esitulede uudne kuju. Sisemusega on märksa lihtsam, juhi töökoht on sarnane C-klassile, siit leiab nii puutepadja kui suure infoekraani. Ka rool, sellel ja roolisambal paiknevad nupud ja kangid on tuttavad. Standardis pakutakse parempoolset lükandust ja senisest rikkalikumat turvapaketti.

Materjalid, mida on kasutatud, on igati kvaliteetsed. Samas, testauto puhul tahaks sadulsepale küll mitu märkust teha- toolide nahalaadsest materjalist katted on õmmeldud ülejala, siit-sealt leiab kõveraid õmblusi ja kortse. Eks tule lisavarustuse nimestikust valida kallim kate ja kontrastõmblused, et siseviimistlus viimse viigini hea välja näeks.