Top Geari autoretk: Bugatti Veyron ja Route 66
Tere tulemast Top Geari kõigi aegade kõige ambitsioonikamale autoretkele – Chicagost Los Angelesse mööda kultusteed Route 66. Autoks Bugatti Veyron.
"Boo-gahdi? Oled sa mõni kuulsus vä?"
Minust paremat kätt laiub Los Angeles, vasemal aga Vaikne ookean. Rahvarohkel Santa Monica kaldapealsel nõjatub silikoonist blondiin – portselanvalgeks värvitud juuksed, rinnad korvpallide kombel täis puhutud, ülilühikesed püksid tagumikule liibumas – Veyroni uksele ja tibi tollipikkused ripsmed peaaegu riivavad mu nägu. „Kas ma võin kaasa tulla?“
„Ee … ei,“ vastan ma. „Ma ei ole kuulus. Ma … olen inglane. See pole minu auto.“
Silikoonblondiini koketeeriv suhtumine muutub järsku salvavaks, nagu oleks taskunuga kokku klõpsatanud. „Siis tõmba siit uttu!“ Ta eemaldub turtsakalt, 15-sentimeetrised kontsad raiumas kõnniteed, et jätkata jahti pururikkale mehele, kellega saaks kunagi tulevikus sõlmida ka ühe inetu, ent tulutoova lahutuskokkuleppe.
Ja just siis tunnen ma tohutut kergendust. Peadpööritavat eufooriat, et olen elusa ja tervena toonud üle lõpujoone rohkem kui kaks ja pool miljonit eurot maksva hüperauto, mis võib liikuda kiiremini kui 400 km/h. Olen sõitnud maailma kõige parema autoga (selles pole mitte mingit kahtlust!) ja läbinud sellega Top Geari kõige pöörasema autoretke – 3869 km ehk 2404 miili –, mis tõi mind Chicagost Los Angelese kaldapealsele.
Olen toonud Veyroni kohale seda vigastamata, teenimata trahvikviitungeid ja tegemata mõnda avariid, mis oleks tekitanud sotsiaalvõrgustikes ühe korraliku tuulispasa. Seitse joovastavat, päikeseküllast päeva, mille lõppakordiks kõlab sajatus ühelt 85 protsendi ulatuses tehismaterjalist voolitud bitch'ilt, kelle dekoltee sihib rabanduse suunas ja kelle elutööks on leida üks pururikas ohver. Aga … milline autoretk siis ei lõpe samamoodi?
Mis kõigi nende päevade jooksul sündis? Kus asub maailma kõrgeim kiiktool, miks tasuks silma peal hoida vuntsidega kinnipeetaval nimega Bubba ja kas USA kardetuim liikluspolitseinik Elmer on veel elus? Vastused leiad Top Gear Eesti septembrinumbrist!
Top Gear Eesti septembrinumbrist leiad veel:
Porsche Macani proovikivi
Porsche Macan, Audi SQ5 ja Range Rover Evoque osalevad väliõppustel – harjutustel teeb kaasa ka soomuk.
Suured kiirused Austraalias
Võimsaim kängurumaa sedaan tormab läbi kõrbe kiiruspiiranguteta teelõigul. See saab olla võimalik ainult Austraalia Põhjaterritooriumil.
Venom: 467 km/h tunnis?
Hennessey 1400 hj arendava V8 jõu- ja ilunumbrid. Kas Venom lööb Veyroni seeriaautode valitseja troonilt minema?
Google’i surmarelv
Isesõitvat autot saab kasutada ka relvana, nii hoiatab FBI. Kas hirmul on alust?
Don Juan Tallinnas
Ehk Alfa Romeo Alfetta GTV – tähelepanu, te võite nikastada kaela.
Hammondi ikoonid
Metro 6R4 oli üks legendaarse B-rühma rallirelvadest. Kuidas käib tema käsi aastal 2014? Richard proovib järele ja algus pole just paljutõotav.
Lisaks sellele käime veel kahel rehvimõrvarite kokkutulekul, milleks on Gatebil Norras ja Laitses aset leidnud DriftAllstars GoPro Estonian GP. Saadame Eesti eest võidelnud sõdurid Londonisse võistlema ning erinevaid proovisõidukeid mahub septembrinumbrisse samuti terve seljatäis.