• Efektne välimus
• Suurepärased maastikuvõimed
• Kõrge hind

Puhtast maastikusuutlikkusest on aga tänapäeva trendijälgijate püüdmiseks vähe? Nii käiski Fiat välja tippversiooni Cross. Eesti What Car? sai autot proovida Milano lähistel.

Välimus

Klassikalises mõistes ilus pole Panda iial olnud, küll aga huvitav. Cross on tava-Pandast veel pilkupüüdvam. Maasturlikum. Täiesti uue, jõulise kujunduse said kaitserauad, sealjuures kasvas pealesõidunurk 24 ja mahasõidunurk 34 kraadini. Suuremad (15-tollised) rattad suurendasid kliirensi 161 millimeetrini. Uued on ka laternaplokid nii ees kui taga.

Ja kui soovite oma autot isikupärastada, siis tuleb appi -- üllatus! -- Ameerika autoosade ja -tarvikute tootja Mopar. Kontsernikaaslane...

 Sisemus

Ka tipp-Panda sisemust vääristati. Istmeid kattev kangas on uus, istmeservad aga kaetakse nahaga, nagu ka rooliratas ja käigukangi nupp. Armatuurlauda ja keskkonsooli ilmestab vasekarva plast.