Kujustuselt on Note tüüpiline väikesemat sorti "jaapanlane" (pikkus 4,1, laius 1,7, kõrgus 1,53 m). Selle pikkuse kohta on autol küllaltki pikk telgede vahe – 2,6 m, kirjutab WHATCAR?

Kas pidada seda piiripealsete mõõtudega autot väikeautoks või väike-keskklassi autoks, on omaette küsimus.

Siseruumi kujundamisel on lähtutud igatahes kõrge istumisega väikeauto loogikast, mis Note'i üllatavalt ruumikaks muudab. Ametlikult liigitatakse ta aga siiski väikeautode reale ja väike-keskklassi osas on juba sel aastal oodata uut Nissan Pulsarit.

Note'i väljanägemine just wow-reaktsiooni ei põhjusta, kuid ebaõnnestumiseks seda ka kaugeltki pidada ei saa. Armatuurlaua ja keskkonsooli disain on küll pigem kehvapoolne nagu väikeklassi autodel ikka kipub olema. Ja tegelikult ongi Note üsna vastuoluline auto, kust võib leida hulgaliselt nii head, kui halba.

Kuna auto tehnilised andmed lubavad uuele 3-silindrilisele mootorile peaaegu diislile iseloomulikke kütusekulunumbreid, huvitas mind kõige enam, kuidas teooria ja praktika ses osas omavahel klapivad.