Uuenenud Škoda Yeti: asjalik sõiduvahend nii maal kui linnas
Neid sõidukeid, millest kohe esmapilgul võib välja lugeda nende olemuse ja sisukuse, pole just palju. Tšehhi autotootja Škoda “kõigesõitja” Yeti võib aga rahulikult lugeda selle sahtli kirkamaks kriidiks. Alates esimese Yeti liinilt mahaveeremisest, 2009. aastal, on auto populaarsus kogu maailmas vaid kasvanud.
• Valida saab "linna-" ja "maastikuvälimuse" vahel
• Laienenud mootorivalik
• Rohkem turvalisust ja sõidumugavust
Lisaks Kvasiny koostehasele Tšehhi Vabariigis, Nižni Novgorodile Venemaal, Kasahstani ja Ukraina tehastele, pannakse Yetit kokku ka Shendras, Indias, kus on üks suuremaid sihtturge. Aastal 2011, kõigest kaks aastat peale tootmise algust, veeres liinilt saja tuhandes Yeti; mudeliuuenduse läbinud masina müügiedu lubab ennustada poole miljoni piiri alistamist tõenäoliselt järgmisel aastal.
Välimuse värskendus tõi kaasa “linna-” ja “maamehe”
Kohe alguses võitis Yeti ka eestlaste südamed oma südikalt lihtsa oleku ja hea hinna-kvaliteedi suhtega. Metsamehed ja põlluharijad võtsid rõõmsalt ukse taha järjekorda, sest Yeti oli vastus nende igapäevavajadustele.
Naisterahvad nõudsid punast, sest teatud rakursi alt on Yetil tõepoolest sarnasust naksitrall Muhvi autoga, lisaks pakub ta kõrgemat väljavaadet ja kõrgemat astumist linnaliikluses.
Uuenenud Yeti enam niiväga naksitrallide sõiduvahendit ei meenuta, esi ja tagaosa uus disain ning edev veljering ja kerevärvi küljeliistud ning lävepakud annavad autole kaasaegsema, nurgelisema, väljapeetuma ilme.
Tulevasel Yeti omanikul on valida, kas võtta linlikum Yeti City või maalähedasem Yeti Outdoor. Tehniliselt on need identsed, erisused kajastuvad välisdekoori elementides. Varustustasemeid on mõlemal juhul neli: Active, Ambition, Elegance ning L&K. Ühtekokku pakutakse salongi 17 värvi-ja materjalikombinatsiooni ning soovi korral ka panoraamkatust koos luugi ja elektrilise päikesesirmiga.